luni, 22 februarie 2016

AJUTOR !

In aceasta perioada tulbure, in care am interceptat tot felul de energii negative din toate partile, mi-a fost foarte benefica o incursiune spirituala in cadrul “Body Mind Spirit Expo ”2016, pe parcursul weekend-ului care a trecut, alaturi de domnul Cristian Alexandru - cercetator in neurostiinta, cu care am intrat putin in sfera subconstientului si am initiat o terapie prin Neurorezonanţă sonoră , alaturi de Oreste Teodorescu si Doru Bem, care ne-au vorbit despre „Omul nemuririi si Sensurile Vietii”, alaturi de Rita Muresan care ne-a pus in tema  ”Terapia cu Ingeri”/ Anul 2016, anul schimbarilor, an de vibratie 9 – inchidere de ciclu, an al schimbarilor majore, alaturi de reprezentantii domnului profesor Dumitru Constantin Dulcan, care ne-au  impartasit experientele lor la hotarul dintre viata si moarte, pe care le-au trait cand se aflau in moarte clinica .
De asemenea, am fost foarte bucurosi si deconectati (atat eu cat si Stefanel al meu) dupa ce am dat curs invitatiei la vizionarea de presa a filmului “O calatorie la capatul lumii”.
Au fost 3 zile frumoase,  cu oameni frumosi, cu o incarcatura spirituala deosebita, care ne-au transmis si noua vibratia frumoasa a sufletului lor.

Ce ne facem insa, cand fara sa vrem, suntem supusi  in continuare la agresiuni psihice si fizice, de catre persoane negativiste, care se cred stapane pe psihicul si fizicul nostru si care-si alimenteaza incontinuu corpul si mintea cu energii de vibratie joasa , pe care voit sau nu, ni le transmit si noua? Unde sa ne mai ducem, ce sa mai facem?... poate doar sa strigam dupa AJUTOR , nutrind speranta ca ne aude si ne raspunde cineva…

Niciun comentariu:

 
blogarama.com Directory of Personal Blogs BlogCatalog.ro